2009-07-01

Idag har jag varit manlig...

...jag har lekt med vår grästrimmer. De säger ju att maskiner är "manliga". Jag har trimmat slänten vid vår entré och gjort en stig upp till grinden som leder till skogen. Det blev faktiskt ganska fint. :-)

Idag har jag även målat ett par utemöbler som ingick i husköpet när vi flyttade hit. De var gröna och nu blev dem svarta. Det är typ sådana där utemöbler som ser ut som gjutjärns parkmöbler. Det blev jätte fint i allafall.

Idag har det varit så varmt ute så att när hundarna stuckit ut nosen genom ytterdörren har de varit tvungna att springa in och svalka nosen i vattenskålen. De orkar inte ens gå promenad...

1 kommentar:

  1. sådärja. sitter och håller i skärmen för att jag ska kunna se vad jag skriver. Jag anar varför du blivit så svår att få tag i denna veckan. Antar att ditt sommarjobb börjat. Men jag får inte tag i gosia heller så jag började tro att det var mobilen det var fel på. idag har jag o Malva plockat undan vinterkläder, bytt gardiner och allmänt pysslat.Och allt innan klockan har blivit 12. wow. Ska nog byta sängkläder med innan Malva somnar i vår säng. För då lär det inte bli av. Hon tog nyss sönder q-knappen med. Dags att byta dator??

    SvaraRadera